Helgen

Vilken lång helg det har varit! Jobbade 16-24 på Fredag,  15-22 på Lördag sen direkt på fest. Sen var det jobba igen på Söndag mellan 15-24. Känns inte som jag har träffat min familj så mkt. Tur jag gör det ofta annars.

Hade en trevlig kväll tillsammans med gänget på LÖrdag. Firade Heges 26 årsdag. Var på Tiger Tiger å dansade hela natten. TIll och med Jessica hade gillat det stället ;) Tyvärr var det någon idiot som snodde 500 kr från Heges väska när den var i garderoben. Att folk inte kan hålla sig borta från andras saker.

Blev "tantepose" till nattmat sen liftade jag och Mia hem. Vet inte riktigt vad som flög i oss. Så brukar vi aldrig göra. Men fick iaf skjuts av en jättetrevlig ung kille.

Hoppas det är lääänge tills jag ska jobba Söndag eftermiddag på Shell igen. Fy fan va mkt folk. Alla affärer är ju stängda på söndagar här i Norge. Helt stört jag vet. Så ALLA kommer till oss och ska handla mat och sen gnäller jvlarna på att det är dyrt. Ja, dyrt som fan är det att handla  på bensinstationer men då får dom väl se till att dom har det dom behöver hemma. Det handlar om en dag...en jävla dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0