Hungrig..

...trött och sliten. Det var en massa fulla folk i natt på Shell. En hel del idioter fakitiskt.
Varför måste man vara otrevlig bara för att man är full?
Som en kille. Han skulle ha två grandiosa pizzor, lite godis, dricka och cigg. Slänger upp grejerna på disken, kastar sedan VISA kortet på mig och säger "skynda dig då kärring". Bara för det så gjorde jag allt saktare. Sånne idioter har jag inget till översför.

Sen kom T också. Killen som jag jobbade tillsammans med förra helgen. Han var rund om fötterna och älskade mig. Inte ille efter en veckas bekantskap.

Kunde inte somna när jag kom hem...Tog ett par timmar. Så nu sitter jag här med väldigt tom mage, huvudvärk, seg och ska snart börja jobba igen. Ja ja..

Fortsatt trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Huvudvärk idag igen? Det hade du sist gång du jobbade fredag natt med :(

2008-08-16 @ 18:55:59
Postat av: carro

Mkt ska man höra innan öronen trillar av!! jävla idioter!!!

2008-09-17 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0