Inlägg nr 1

Jobbade natt igår. För er som inte vet så jobbar jag på Shell. Det är bensinstation, gatukök och affär i ett.
Jobbade iaf med T igår, en supertrevlig kille. Hade väntat en natt med mycket fulla folk men det var rätt lugnt. Lite action var det allt. Inspringandes kommer en kille och gapar att vi måste ringa ambulans. Hans tjej blöder tydligen. T tycker eftersom jag är undersköterska så kan jag gå ut till tjejen så ringer han ambulansen. Okej, fick inte alls press på mig. Tror folk att man lär sig något när man puggar till uska eller? Är ju världens flummigaste utbildning.
Gick iaf ut och där satt en tjej, aspackad, och bödde som bara den från bakhuvudet. Försökte få ut henne vad som hänt men hon var mer eller mindre väck. Helt plötsligt piggnar hon till och frågar om hon kan få röka. Jo, visst men då får du gå bort från bensinstationens område för ha vi riktigt otur så kan det explodera och då finns det inget annat än en stor grop kvar här. Kan det?? Ojoj, vilken blondin. ambulansen kom iaf och hämtade henne. Tror hennes största problem var att hon var askalas och gick i 10 cm höga klackar. Vem hade inte ramlat då?
Resten av natten flöt på lugnt. Sov ända till halvfem idag! Så nu känns det som hela dagen har försvunnit. Ska ju snart iväg och jobba igen.

Kommentarer
Postat av: JB

Besök anti-modebloggen



http://www.modebloggarsuger.just.nu



och vinn en lyxig gucciväska värde 5 500 kr

2008-08-09 @ 19:46:29
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: carro

jag håller verkligen med dig, usk-utbildningen e bara flummig!!

2008-09-17 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0