Kurs

Visst låter det lite små töntigt att man ska gå kurser när man "bara" jobbar på Shell?
Första kursen är iaf avklarad. Tog drygt en timme. Nu har jag lärt mig hygien (som om jag inte kunde det innan), hur man ska bemöta kunder, hur man säljer ännu mer och det viktigaste av allt - hur korvjävelen ska ligga. Viktigt att den leeeer åt kunden. Skrattretande men funkar säkert med tanke på att Shell har varit det stället som säljer mest korv i hela Norge.
Har till och med skrivit ut kursbevis, det ni!

Sitter nu på utsidan med Oliver. Det är handy med laptop. Han springer runt här och leker så kan jag blogga med gott samvete.
Är uppehåll för första gånger på länge idag.

Fick precis sms av Jessica, den smitaren ;-)

Är man en dålig mamma när man längtar tills det blir kväll och barnet sover? Borde starta en tråd på FL. Hade blivit slaktad av alla moralkärringar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ibland får man smita lite ;)

Är första gången sen jag började så tycker det är lungt :P



Ja det hade du säkert blivit.. fast de hade bara ljugit för nog tror jag att alla känner så emellanåt ;)

2008-08-12 @ 18:28:22
Postat av: eisa

Ja, det är okej att du länkar till min blogg, fast jag ser inte att du gjort det, haha.

2008-08-12 @ 19:39:06
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: carro

nej verkligen INTE! Ibland är det så skönt när de sover å när de somnar tidigt... så tänker nog alla nån gång...

2008-09-17 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0