Sjuka drömmar

Somnade vid 22 igår. Underbart. Men Oliver har börjat vakna å gallskrika om nätterna. Somnade iaf om efters han skrik vid 03 tiden och då började fanskapet.

Sjuka, sjuka drömmar. I drömmen var jag Buffy (Buffy å vampyrerna eller var ju serien heter). Har aldrig gillat den serien så vet inte varför jag var henne men...
Iaf så var jag och en tjej till på Shell och skulle gå ut på baksidan. Helt plötsligt skiner det ett stort ljus och jag blir uppsugen i luften. Försöker skrika men det går inte.
Långt långt långt uppe i luften får jag äntligen till att skrika.  Jag märker snabbt att för varje skrik så sjunker jag närmare å närmare jorden. Till slut är jag vid trädtopparna. Då vaknar jag av att Marcus sitter bredvid mig i sängen och skakar mig. Stackars människa. Det var inte bara i drömmen jag skrek.

Sen fortsatte det ett par timmar. Så fort jag somnade till så skrek jag i sömnen. Så vid 05 gav jag upp. Varför i hela fridens namn ska jag sova så här dåligt när Oliver sover bra?? För gissa vem som fortfarande ligger å sover? Jo, älskedingen!

Huvudvärken pulserar i min hjärna. Kanske det är en alien där inne?

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag =)ha en bra dag =)

2008-08-14 @ 08:00:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0