Sovit gott

Ja, i natt har jag faktikst sovit jättegott. Att jag vaknade med stel nacke är något annat. Måste investera i en bra kudde. Men varje gång bir det ju fel. Hur svårt ska det vara att köpa en kudde liksom?

Var iväg och köpte kamera igår och är supernöjd. Men blev dyrare än vad jag hade räknat med. Det är ju minsan inte bara kameran man ska ha! Nej, minneskort annars kan man typ bara ta tio bilder, nya uppladdningsbara batteri för dom gamla var kassa och väska som passar till kameran för det följde inte heller med. Jaja, både jag och Marcus är supernöjda så skit samma.

Väntar bara på att Jessica ska komma på MSN nu. Vad hade jag gjort utan henne?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja vad hade vi gjort utan varann på msn?!

Haft bra mycket tråkigare tror jag ;)

2008-08-15 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0