Satkärring

Igår hade jag en mindre klok kund. En välklädd kvinna i 40 års åldern. Precis när hon skulle ge mig pengarna så vänder hon sig om, nyser i handen där hon har pengarna, alltså riktigt skvätter ner dom och sen ger hon dom till mig. Jag ville kanppt ta i dom. Slängde snabbt ifrån mig mynten och krullade inte ens ut 50 lappen innan jag la den i kassan. Ville hålla dom så lite som möjligt. Hur klok är man när man gör en sån sak? Har inte folk lärt sig att man inte ska nya i händerna? Och om man gör det så ska man TVÄTTA sig?

Blir jag sjuk ska jag stämma henne.

Kommentarer
Postat av: carro

hahahaha du borde ha plasthandskar när du står i kassan, tänk på alla som haft med pengarna att göra. så kan man ju fundera på var de haft pengarna innan de räcker fram dom till dig hehe;)

2008-09-17 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0